16 Ocak 2010 Cumartesi

Bugün!

Woaw ne gündü ama!
Eser ve Esin ile buluşacağım diye çıktım evden lakin hiiiç öyle olmadı. 1,5 saatliğine ayrıldım, 3 saat oldu. Pek muhterem dostumu, 15 yıllık arkadaşımı istemeye gelecekler Önümüzdeki haftasonu. Ona elbise aradık, pek bi' dolandık. Dolandığımıza, benim bu bacağı yorduğuma değdi mi? "Eh! Değdi." denilebilir. Çok zevkli hatunum ben bunu anladım.
G.G. ile aramda 6 yaş var benim. O doğduğunda teyzem yıldız haritamıza baktırmış- ben anlamam nedir, ne değildir, neyse...-Bana sanatla çok haşır neşir olacak, G.G.'ye ise bilimle uğraşacak demişler. Doğru evet, benim bi'kaç dalda sanat etkinliklerim mevcut, G.G. ise dilbilimci :))) "Zevkli hatunum" dedim, oradan geldim taaa buralara... Benim seçtiğim elbiseyi aldık ona, herkes de çok beğenmiş. Ben de 2 sene oldu olacak bi' elbise almıştım kendime, bir ya da iki kez giydim, giymedim bilemiyorum onu giyeceğim, acayip tatlı :)
Çok heyecanlandık bugün, çok gülüştük. 
"Up in the air" i izlemek için tam kurulmuştum ki, Mozilla sağolsun yine "çökme habercisi"ni devreye soktu, kasıldığımla kaldım. Sisteme giriş zaten yapamıyorum. Öyle kalakaldım. Bi'kaç bişey çizdim. Birinin fotosunu çekebildim, şarjım bitti. Bu yani, bu kadar! :)
Örgü öresim yok bu ara, kitap okuyasım var.
Neyse şimdilik bai


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder