17 Ocak 2010 Pazar

İç ses:


İsyanlara gelemiyor bu bünye, edemiyor isyan, unutuyor çünkü. Benim sorunum da bu! Haydi başlıyorum:
Ya ben nie kızamıyorum insanlara şöyle adamakıllı saatlerce? Neden surat yapaken gevşeyiveriyorum? Vakt-i zamanında sevgiliye kızılır, okkalı bi' mesaj atmaya karar verilir, tam yazarken "amaaaan ne gerek var büyütmeye?" der ve mesaj silinirdi. Ona söylerdim "mesaj atacaktım sana, offf neler yazacaktım neler... Korkacaktın benden, tırsacaktın, üzülecektin beni üzdüğün için! Ama unuttum gitti!" Gülümserdi, özür dilerdi, kıyamazdı bana, aslında benim hep aklı olduğumu söylerdi. Hep haklı değildim ben, çoğunlukla haklıydım. Nereden geldim bu muhabbete? Kendimi sorguladım ben bugün. Çevreme bi' baktım. Şu ana kadar abuk bi' karar vermediğim için şükrettim. Ben kimseyi yormam kimse beni yormadığı sürece...Huzur önemli şekerim. Beni huzursuz eden şeyleri kafama takmamayı başardım sanırım ben. Pekala arkamı dönüp oh mis gibi uyuyabiliyorum. Hayat güzel zaten ama ben çok güzel olması için çabalıyorum. Ah bak bu durumda kendimle çeliştim! Bi'şey ya güzeldir ya çirkin, ortası yoktur bunun. Çoğu azı olmaz. Neyse... Felsefik boyutlarda gezinmek bana göre değil. Bu kız beynini yormayı sevmiyor, yapacak bi'şey yok!
Bugün dilimde bu, tesadüf mü ne?

10 yorum:

  1. Huzur güzeldir ama bazen değişiklik yapmak gelirse aklına devlet dairelerine koş. Ne bileyim bir nüfus kayıt örneği çıkart, borcu yoktur yazısı al.İyi gelir:)

    YanıtlaSil
  2. :) Huzursuz eden herşeyi silmeli, hayat zaten güzel:) Borcum yok,bu da bi' mutlu olma sebebi:)

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir sebep ama arabanın vizesini yenilerken bunu ispatla diyorlar. İşte huzur bu ispatlama sürecinde tatile çıkıyor:)

    YanıtlaSil
  4. :)olsun benim borcum yok, ben mutluyum, bu ara biraz bencil, oldukça sabırsız ve bi' o kadar da gevşeğim... :)

    YanıtlaSil
  5. Muhteviyatında şeker mevcuttur;)

    YanıtlaSil
  6. çizimdeki o cin ve hınzır bakışlara bittim :) ve benimde borcum yok. ama olsaydı bile huzursuz olmazdım. bende biliyom ki huzurlu kalmanın formulünü ;)

    YanıtlaSil