13 Nisan 2010 Salı

Bugünlerde...

Dün Mudo'dan alttaki pembe, spor, Abercrombie elbisenin uçuk lacivertini aldım. Mayıs sonu gibi ancak giyebilirim ama sanırım. Çok severek aldım, çok da güzel oldu. Oih! İyi ki de almışım. Haftasonu çok samimi arkadaşlarımın düğünü var; tam 2 gece. İkisi için de ayrı kıyafet aldım. Biri çok cici bi'şey; hafif diz üstü, tüllü müllü... Diğeri çok şık ve kadınsı; siyah, straplez ve dar. Siyah rugan ince topuklu bi' ayakkabı da aldım ama aldığımdan beri beni uğraştırıyor. Şöyle ki; 35-35,5 giyiyorum ben. Ama aldıklarım 36 numara. Çünkü o çok ünlü marka özel tamircileri olduğunu 1 numara kadar küçültebileceklerini söyledi. E yedim tabii... Dün aldım ama ayakkabının arkası ayağımdan çıkıyor. Kaymayı önleyen pedler var ya şeffaf yapışkanlı gibi, onlardan da koyduk yine olmadı. Sinirlenmedim de o kadar ikna edici bi' şekilde sattılar ki bana onu, bi' daha tamire verirlerse çarşamba günü alabileceğimi söylediler. E buna bozuldum işte... Neyse ben aldım, onların tamircisinin yerini de öğrendim ve gittim. Giydim ayakkabıyı, adamcağız da yaşlı sayılabilir. Dedi ki: "Ah be kızım bu ayaklar 36 değil, ne diye alırsın?" Şaşırdım tabii... "Bana 1 numara küçültebilirz dediler" dedim.. Neyse.. Sıkıldım yine yazmaktan oih! Öyle işte, bugün onları da alacağım, meraktayım acaba nasıl oldu? 
Şu en alttaki elbiseden bulabilseydim, hiç affetmez alırdım yahu... Gittim bile...



5 yorum:

  1. Ben hiçbir tadilattan memnun almamışımdır ürünü. Dolayısıyla fit birşeyler olmadıkça almıyorum artık. Paça bile yaptırmak istemiyorum çünkü illaki kısa oluyor!!!

    YanıtlaSil
  2. Haklısın şekerim :)Olmadı zaten! Arkadan çıkıyor ayakkabılar. Alttan destek koymuşlar lakin, bu kez de ayağım üste çıktı, şiş gibi duruyor. Taban kaydırmaz pedlerden almıştım, onu koydum bi' derece iyi oldu. Bakalımmm... :)

    YanıtlaSil
  3. ped (bildiğin orkid) filan yapıştırılırdı ben öğrenciyken. ama senin ayakkabının içi iyice şişmiş zaten.
    önüne pamuk koysan?

    YanıtlaSil
  4. Ben hep aklım bi' karış havada alışveriş yapıyorum sanırım.. İlk görüşte aşktı oysa bu ayakkabıya. Önü açık sorun o:)

    YanıtlaSil
  5. Allah mesut etsin yeni evlileri sekerim:)
    Haydi cici fotolarini da paylas bizimle
    operim tatlımmm

    YanıtlaSil