15 Haziran 2010 Salı

Sayıklamalar ...

Ne çabuk alışıyorum insanlara ben; hele de çok sevdiysem, onlardan ayrılmak beni üzüyor. İş arkadaşlarımı çok seviyorum. "Güzel insanlarla karşılaşmak" bu önemli ve şimdiye dek çok mükemmel insanlar tanıdım. Mutluyum. Bu aralar okulun son günleri malum. Herşey hazır, karneler mesela. Çocuklar devamsızlıklarını kullanıyorlar. Son dakikaya bırakmadan işlerimi hallettim bu dönem. Çok şaşırdım kendime... Neyse... Şu son bi'kaç gündür 1 sene boyunca birlikte çalıştığım insanların yeni yeni huylarını keşfettim ve tanıdıkça mutlu oldum. Seviyor ve seviliyorum. Bunu hissetmek şüphesiz mükemmel!
Her gün deniz görmek de bi' ayrıcalık bence insan hayatında; hele de kokusunu duyuyorsan... Biri bugün bi' İzmir sayıkladı; kafamda tam olarak 141 tane "?" belirdi. Durdum bi' düşündüm. "Neyse, akşama düşünürüm"dedim. Akşam oldu ama valla düşünesim yok benim. "Rüzgar nereye eserse oraya..." 
Bi' Cunda olayı vardı ertelenen; onu gerçekleştirmek aklımdaki tek şey şu aralar; ah hele sıcaklar da böyle basturmışken... Aklımdan dilime sıçradığında Cunda, yanımdakilere de hayal kurdurabiliyorum. Pembe deniz, kırmızı timsah olayı gibi değil bu sefer, bambaşka... Zaten hayaller de olmasa...
Dün arkadaşlarla birlikteydik, gülmekten sırtım ağrıdı mesela... Kareledik her anı. Gel gör ki akşam saatlerinde fotoğrafımı gören 2 arkadaşım: "n'oldu sanaaa?" tepkisini verdi evet kilo aldım ama aldığım 6 kg'ın 2kg'ını verdim. Kaldı 4kg! 2 haftaya bakar olay bende. Sabah ve akşam yürüyüşleriyle aynen fit hallerime dönebilirim. Rahatsız mıyım? Hayır değilim, verebileceğimi biliyorum çünkü. Balık gibi oldum, annem çok mutlu! :)
Balık tutma maceralarımdan bahsedeceğimi söylemiştim ya, onu bi' başka yazıya erteledim. Masal kitabı da sürpriz şimdilik. Anidir vuruşlarım; öldürmez ama! 
Ha unutmadan; yelpaze sezonunu açtım gitti! Yeni bi' yelpaze aldım, çok etnik, çok modern. Beğenenler, isteyenler oluyor. O kadar çok sevdim ki onu, "hediye ama bana" diye yalan söylemek zorunda kalıyorum. 1 tane vardı, e onu da ben aldım. Bunu da burada paylaşayım da vicdanım rahat olsun bari!
Durgunum, huzurluyum. Hadi bi' tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder