17 Temmuz 2010 Cumartesi

Ooooooooiiiiih! 8)


Şu anda dinlediğim şarkıdan dolayı yazmakta zorluk çekiyorum ahah pek neşeli.. Bi' dk bitsin de öyle yazacağım. Oih! 
Tamaaaam! Bitti şarkı. Ne diyordum. Heh... Tatil resmen başladı da benim planları toparlamakta yaşadığım zorluk birazcık bunalmama sebep oldu. Bi'kaç kişi plan yapınca orta yolu bulmak biraz zor oluyor. Sabah gezi arkadaşım Yian'la konuştum. Ne zaman "şuraya gidelim miiiii?" desem beni asla kırmamıştır. Onun kadar gezmelere düşkün birini daha tanımadım ben. Bu yaz tatilime özen gösteriyorum. Yani önümüzdeki yıl benim için zorlu bi' yıl olacak gibi görünüyor. Çünkü sınıf sayım arttı. Bu da extra sorumluluk demek. E zaten yoğun çalışıyoruz, bi' de kafamdakileri yapamazsam pek heyheyli dolanırdım etrafta gibime geliyor. Neyse...
Bozcaada ya da Cunda arasında gidip gelirken Cunda'da karar kıldık. Kalabalık bi' mekan istemiyorum ben. Şöyle huzur içinde dinlenmeliyim, 2 adımda bir bi' radyasyonlu Rus kızı takılmasın istiyorum ayağıma... Bu durumda en doğru kararı verdiğimi düşünüyorum! 
Grangé- Ölü Ruhlar Orman'ını okuyorum ve şimdilik kesinlikle mükemmel gidiyor diyebilirim, tıpkı diğer romanları gibi kusursuz kurgu... Bakalım sonu ne olacak?
Oda kokularını çok seviyorum ben. Mesela şu an, çam kokusu yüzünden kafa 1500 oldu benim. Bunu da neden yazdım hiç bilemiyorum. Uzadıkça saçmalayacakmışım gibi bi' his var içimde ki zaten sıkıldım yazmaktan! Flash Forward 11. bölümdeyim. 10.bölüme kadar biraz sıkılmıştım ama 10.da bi' heyecan başladı ki offf offff offffff!
Neyse... Tık bakalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder