21 Şubat 2011 Pazartesi

Let's Write Something Down!

Tanlım; bu ara biraz sıkıldığım doğrudur. Hayıflanmıyorum. Sadece, hani belki beni unutmuş olabilirsin diye inceden kendimi hatırlatıyorum.  Eva ben; 2 kent arasına sıkışıp kalan; dönüşüm "muhteşem" olacak diye  beklerken, Pazartesi öğleden sonralar dışında kendine zaman ayırayaman, aslında hiç de işkolik olmayan ama çalışmadan da duramayacak olan kulun!  -Beni bi' daha İstanbul'dan ayırmazsan sevinirim.-
Sanırım bu kentte görmek istemediğim bi' insan var. Karşılaştığımda, tüm kelimeleri tüketmiş olmanın verdiği noksanlıkla bi' "merhaba" bile diyemeyeceğim. Çok rica ederim ki beni hoş olmayacak tesadüflerden koru! Yani aslında beni çok şaşırtıyorsun; artık: "Şu benim başıma gelmez!" diyemiyorum. Demek ki "oldum" ben! Huzurumu benden alma, teşekünederim dinlediğin için! Kolay gelsin!


Tık!


-solistin sesi; şu an biraz Seether, yaşlanınca çokça Tom Waits!- 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder