14 Şubat 2011 Pazartesi

Soğuk duş etkisi!

Çocukken annemin nöbetlerinde gün boyu anneannemde kalırdım taa ki akşam babam gelip beni alana dek. Çok acayip eğlenirdim. En sevdiğim şey de yaz günü bahçede koşturup koşturup bahçe sulamak için kullanılan çeşmenin altına kafamı tutmak olurdu. Tabii arkamda hayalet gibi gezinen anneannem beni kucakladığı gibi önce havluya sarar sonra da doğru duşa sokardı. Sonra saç kurutma makinası faslı falan filan... 
Bu davranışı da futbol oynadıktan sonra kafalarını musluk altına tutan erkek kuzenlerimden öğrenmiştim. Hatta "ama onlar yapıyoooo" diye çaktırmadan ispiyonladığım için kendileri bi' süre futboldan men edilmişlerdi.
Bu anıyı da unutmamak için not ettim, şimdi gidebilirm. Oih!


Tık!
-Ayrıca keşke tüm pazartesiler böyle rahat olsa...-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder