16 Haziran 2011 Perşembe

İyi de bana ne?

Şu ara oturup iki çift ciddi konuşulmaz oldu benle; hep geyik hep boş laf... Dün Boğaz'da sakinleşiverdim. Bu sefer de ağzımı bıçak açmadı. Bi' orta noktam var evet de işte onu tutturamaz oldum bu ara. 
Ayrıca PMS'ye çare bulmalı artık şu tıp dünyası, kestirip attırıcam hormonlarımı o olacak! Hay anasını yaa... Bu PMS beni ciddi ciddi vuruyor yav. Yani çok sevdiğim birine bile katlanamaz oluyorum, benle ilgili olmayan şeyler bile batıyor. "Sana ne? Ne yaparsa yapsın?" diye kükreyesim geliyor millete ya da "bundan bana ne?" şeklinde parlayasım... Üstelik çabucak da sıkılıyorum, tıpkı şimdi olduğu gibi...
Dün 2 dişi kişi, 20 midye dolmanın altından girip üstünden çıktık. 8 tanesini ben yedim, kalanını yanımdaki midesiz... :) -Şaka be yakın arkadaşım.-
Hadi bai!
Tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder