27 Temmuz 2011 Çarşamba

"Yürürüm gecenin üstüne, salarım güneşlerimi!"

Kadıköy'den süpürgeme bindiğim gibi soluğu Tekirdağ'da aldım. Akşam saat 8 suları arkadaşlarımla buluştum. Muhabbet muhabbet derken saat 10 gibi Tarkan arkadaşımız sahnede yerini aldı. 12x optik zoomla yukarıdaki kareyi yakaladım. 
Detay:
Eski albümlerinden "İnci Tanem", "Asla", "Dön Bebeğim" gibi şarkılara hiç şaşırmadan eşlik ettiğimi farkettim. Yenilerde de fena değilim ama eheh neyse yaa valla canım hiç yazmak istemiyor. Çok güzel bi' geceydi. Tarkan gerçekten sahne adamıymış;sesi, dansları... Sevdim!
Tık! 
Tanrım; hadi bi' mucize!

4 yorum:

  1. evlendi mi ya bu? bir ara gay dediler bunun için, resimleri falan varmış.

    YanıtlaSil
  2. Bilmem bekar olmalı hala, evet o tarz fotoğraflar görmüştüm ama bilemiyorum da adamın sahne şovu 10 numara, ben öyle çok coşmam konserlerde ama buna ne biçim de eşlik ettim. Tüm şarkıları dinlenir adamın yaa, hani artık gruplama yapmıcam pop sevmem cart curt diye. Sevdiklerim de çıkıyor böyle bal gibi :)

    YanıtlaSil
  3. ben tarkan pek dinlemem ama şarkıları akılda kalıcı, insanın diline dolanıveriyor.

    YanıtlaSil
  4. Ben de dinlemezdim ama artık dinliyorum. Çok saygı duydum adama ve çok da güzel sözleri :)

    YanıtlaSil