19 Şubat 2012 Pazar

Güç!

Senelerce "çikolatalı yemek" diye kandırdılar beni patlıcan yemeği yerken. Siz de yapın eğer çocuğunuz yemiyorsa. Hoş, besleyici bi' yanının olmadığını söylüyor bilim insanları ama olsun; sıcak yemek sıcak yemektir. "Ama anneciim; bu niye tuzluuu?" dediğimde, "e çocuum, tuz koyuyoruz ya yemeklere çikolatanın tadını alıyor o, tatlı yemek mi olur?"derdi, susardım. "İstemiyorum!" dedikçe,"A a! Ama benim kızım çikolataya bayılırdı, e o zaman almayız bi' daha"derlerdi. Korkutmaya bak yaaa sinsi sinsi! Nasıl da uyanıkmış benimkiler! 
"Yihuu! Dondurma yiyorum ben!" diyerek, sadece külah kemirttiklerine ne demeli? Çocukken tek sorunum bademciklerimin hemen de şişmesiydi. Alınmaması için bu şekilde mücadele etmiş anneciğim. 
Neyse... Bu kadar yeter. Şu üstteki gücümü yoğurda borçluyum ben. Canım yoğurt! Tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder