6 Kasım 2014 Perşembe

Bazı günler damla sakızlı muhallebi tadında böyle...

Yine bi' kitap okumayıp, adeta yediğim günlerden biriydi. Mola vermek için ig'ye şöööyle bi' göz gezdirirken Sevgili Mürekkep Faresi'nin hesabını gördüm; birbirinden güzel dolmakalemler ve renk renk mürekkepler...Derken bloğuna ulaştım, okudum, inceledim. Lamy dolmakalemlerin renklerine ayrı ayrı vurulup "ama zor yaa dolmakalem kullanmak, sürekli doldur, kartuş değiştir." düşüncesinden nasıl bi' anda sıyrıldım ben de anlamadım. Eşime de gösterdim tabii. Dibimin düştüğünü pek belli etmiş olmalıyım ki 2 gün sonra yukarıda gördüğünüz Lamy Safari Neon Coral kapıma geldi. Sürprizin böylesi ♥
Sonra bir gün Mürekkep Faresi'nin Twitter hesabında bir çekiliş olduğunu okudum ve katıldım. Şimdiye dek hiçbir çekilişe katılmamıştım ve şanslı iki kişiden biri ben oldum. 

Hero marka bi' dolmakalem ve Diamine amazing amethyst mürekkep beklerken paketten yukarıda gördüğünüz sürprizler de çıktı: Şirin bi' ayraç, Edgar Allan Poe -ki kendisini çok severim- Dedektif Öyküleri, cici bi' note defteri ve Sevgili Mürekkep Faresi'nin harika temennisinin yazılı olduğu çok güzel bi' kart.
O kadar mutlu oldum ki kaç kere teşekkür ettiğimi bilemiyorum kendisine.  Sahil'de Kafka biter bitmez, kitabıma başlayacağım.
Sürpriz dolu günü, Fatih Erkoç'un inanılmaz keyifli akustik performansıyla kapattık. Kendisinin Türkiye'deki en iyi ses olduğunu düşünüyorum, düşüneceğim! Tık!

2 yorum:

  1. Mahçup olmaya devam edeceğim sanırım bunları inanın kırmızı bir yüzle yazmaktayım. Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim hediyelerinizi tekrar güle güle kullanın. Sizin fare çiziminiz yanında emin olun pek bir değerleri yok benim hediyelerimin. Çizim için tekrar teşekkür ederim ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karşılıklı kızarıyoruz belli ki :) Çizimlerimin arkası gelecek :)

      Sil