6 Ocak 2010 Çarşamba

Aaaay! Ooof! Çok feci mimlendim!


"Çalakiybort yazmak" deyimine çok güldüm :) Öncelikle bunu belirtmek istedim. Sonra da kendisine (Altın olan herşey parlamaz) çoook teşekkür ederim topu bana attığı için. Yakaladım kiii ;)

Başlıyoruuuuz:


1. Sizi en çok üzecek olay?
Ölüm tabii ki. Sevdiklerimi kaybetmek...


2.Nerde yaşamak isterdiniz?
Hımmm... Bayıldım bu soruya... Uzun uzun da yazabilirim bunu bak ben şimdi yaaa... Neyse... Bi' sahil kasabasında yaşamak ve yaşlanmak isterim ben. Dubleks, bahçeli bi' ev, bahçede bambudan sandalyeler, bi' salıncak, akşam olunca yemek yiyip uzuuun uzun keyif yapabileceğim bi' masa, falan filan... Gece rahatlıkla sokağa çıkabileyim, güvende hissedeyim kendimi. Her sabah şehrin hoparlörlerinden  içten bi' ses "günaydın" desin, insanlar hep gülümsesin, hiç küfür işitmeyeyim. Yönetimiii, eğitimiii, hizmetleri insan ihtiyacını karşılayabilsin... Daha ne olsun?


3. Yaşayabileceğiniz en mutlu an?
Bu soruyu sevmedim ama çevremdekilerle birlikte aynı anda mutlu olabildiğim andır sanırım.


4. Hangi hataları hoşgörüyle karşılayabilirsiniz?
Yanlışlıkla yapılanları, altında kötü niyet bulunmayanları...


5. En sevdiğiniz erkek karakter?
Troy'daki Hector- Eric Bana- ve 50 First Dates'te Henry Roth- Adam Sandler-

6. En sevdiğiniz ressam?
M.C. Escher

7. En sevdiğiniz müzisyen?
Yeni Türkü grubu demek istiyorum :) Şimdiye dek dinlemekten bıkmadığım tek grup


8. Bir erkekte en sevdiğiniz özellik?
Açıksözlülük, hoşgörü ve cesaret- ki en az ben kadar olmalı-


9. Yapmaktan en mutlu olduğunuz iş?
Resim yapmak ve yemek pişirmek- eş değer ayıramadım-


10. En sevdiğiniz renk?
 Vişne çürüğü rengi- ada bak :)))) -


11. En sevdiğiniz çiçek?
Kırmızı bahçe karanfili mis kokanından :)


12. Tarihte en sevmediğiniz karakter?
Kara Murat- 10 tane kalbim olsa birini vermezdim... :P
Şaka bi' yana Sarıkamış faciasından dolayı tabii ki Enver Paşa!


13. Nasıl ölmek isterdiniz?
Öleceğimden habersiz, tasasız, acısız bi' şekilde olsun!


14. Hayattaki sloganınız?
Bi' kapı kapanır, bi' kapı açılır!


15. Şu anki ruh haliniz?
Mutlu ve endişeli ...


Bittiii :) Ben de bu pek bi' meraklı mimi Neko'yaa, Asortik Krep'eee ve Girls-on-blog'a pas atıyoruuum :)
Benden çıktı artık! Oh be!
                                                                         ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder