4 Ocak 2010 Pazartesi

Hayal arası...

Gitmedim işe ağrım var diye... Sonra azalmaya yüz tutan bi' ağrı kaldı bünyede, ben dr a gidene kadar geçmese bari de "kızım niye geldin ki?" demese...
Bazen çelikten yapılmışım gibi davranıyorum, farkındayım bunun. "Bana bi'şey olmaz" devri geçti artık... 
"Yine fazla içmişim bu akşam da, coşmuş kalbim off nal gibiyim!" diyor kulağıma Teo Boy! Ne yazacaktım unuttum, dağıldı gitti dikkatim! Offf bi' dk hayal kurasım geldi... (Burada gerçekten 2 dk hayal arası)

Bu şarkıda yalın ayak çimenlere basıyorum, kollarımı açıp çimenlere uzanıyorum, masmavi bulutlara bakıyorum, gözlerimi güneşten kısarak... Bıkana kadar uzanıyorum orada... Sonra bi' asma ağacı altında sevdiklerimle demlenip şen kahkahalar atıyorum:) Sonra o kafayla denize giriyorum, sırtüstü uzanıyorum, yüzerek yormuyorum kendimi... Hadi beni sürükle! Rüzgar; Datça'ya doğru eser misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder