30 Ocak 2010 Cumartesi

Oih! Mimlendim! :)

Hayat beni mimlemiş ve ben geç farkediyorum. Öncelikle teşekkür ederim listesine beni de aldığı için. O kendisi hakkında 7 şey yazmış. Başlıyorum:
Ben ;
  • Genellikle gülümserim. (1)
  • Ellerim çok esnektir.
  • Küpesiz durmam, çok severim. (2)
  • Yemek konusunda çok kabiliyetli olduğum söylenir ki farkındayım. Bu işte iyiyim.
  • Çabucak inanırım, aklıma fesatlık gelmez.
  • Kokulara karşı çok hassasımdır. Parfüm çok severim. Kokuları ayırtedebilirim.
  • Kulaklarım da çok hassastır, en arka sıradaki fısıltıyı bile duyabiliyorum. Neyseki sakat bi' durumla karşılaşmadım :)
  • Perçemlerimi seviyorum :)
  • Çantaya bol para harcıyorum.
  • Eski İstanbul hakkında yazıları okumaktan büyük keyif alıyorum. (3)
  • Nivea Lipstick- Star Fruits, -pembe olan - vazgeçmem.
  • peach-turuncuya yakın- tonda rujdan da vazgeçmem. (4)
  • Bi' yalan söylediğimde başıma kötü bi'şey gelecekmiş tedirginliği yaşarım lakin geçenlerde öyle bi'tane söyledim ama itirafını da ettim. Neyse...
  • Boynumu, gözlerimi ve sırtımı beğenirim. 
  • İçinde parça etli -kırmızı- yemek yemem. Kokusunu bile sevmem. Kırmızı eti ancak köfte ve baharatlı biftek tarzında yerim. Adana götürüyorum o ayrı... Gerçi o da baharatlı...
  • Saat konusunda hassasım. Zaman benim için önemliyse sürekli baktığım saat özel olmalı diye düşünürüm.
  • Sevdiklerime çok düşkünümdür. Seviyorsam gözüm başka şey görmez. (5)
  • Maddiyata hiiiç önem vermem, "benden kıymetli mi bea? derim. "Çalışırız olur" mantığı vardır.(6)
  • Yaptığım işte, projede mükemmelliyetçiyimdir. Kriteri kendim belirlerim ve ona uydurmaya çabalarım. Bi' başkası ne der pek umursamam. Ben beğenmeliyim, içime sinmeli.
  • Çalışmaktan şikayetçi olmam, yeterki huzurlu olayım.
  • Lacivert converse ve adidastan vazgeçmem. 
  • Etek ve elbise çok yakışır. 
  • Topuklu ayakkabı ile kuğu gibi süzülürüm ama hergün giymem.
  • Su yeşili en sevdiğim renktir.
  • Çabuk canım sıkılır, kendimi anlatmayı sevmem şimdiki gibi. (7)
Hatta sıkıldım, yeterli! Stuven çok şey yazmış, Hayat sıkıldı da 7 şey yazdı sandım. Mimin aslı 7 madde ile özetlemekmiş. Kafanıza göre 7  özelliğimi seçiniz.
Ben de bu mimi 
Neko'nun Dolduramadığı İncir Çekirdekleri 'ne pas ediyorum. Kolay gelsin kızlar :)

6 yorum:

  1. Klişe bir laf olacak belki :) ama söylemek isterim kendi hakkında yazdıklarından yola çıkarsam kendini ve hayatı çok seven bir yapın var ve her şartta pozitif ruh halini koruyorsun. Öyle midir?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Evren :) Kendimi ve hayatı çok sevdiğim doğrudur. Bu kızı kolay kolay üzmemeye gayret ediyorum, genelde mutluyumdur. Elimle koyduğum yerde olduğu sürece bi' nesne rahatımdır... :) Bloğuna tam olarak bakamadım ama sen de alabilirsin bu mimi benden :) Yine beklerim:)

    YanıtlaSil
  3. aldım pasını. biraz ara vericem, dönüşte eğer bu pas paslanmamış olursa yazarım şekerim.

    YanıtlaSil
  4. Amanın 7 şey mi? Hımm düşüneyim de yazayım hemen :D

    YanıtlaSil