22 Nisan 2010 Perşembe

Büyümek...


NEV - BAZEN
Yükleyen gulugulugulu. - Öne çıkan müzik videolarını izleyin.
Şu an durup düşündüğümde hiç pişmanlığım yok be şu hayatta,
Hani ölsem şu an; huzurlu ölürüm..
Lakin ölüm bana yakışmaz ki, coşup taşmam lazım.
Hayat; senden çok fazla şey beklemedim şu 27 senelik ömrümde,
Bir şeyi çok istedim, olmadı! Razı olup, hiç istemediğim halde "kısmet" dedim...
Bu aralar "çok mutluyum" diyemiyorum, dediğim zamanlar da oldu.
Mutluluğu tattım en azından!
Şimdi bir süre hayatı akışına bırakmak lazım.
"bir kapı kapanır, bir kapı açılır!" demişler ki hep öyle de oldu.
Denize doğru dik bi' yamaçtan iniyorum üstteki şarkıyı dinleyerek..
Saçlarım savruluyor kekik ve lavanta kokan rüzgar eşliğinde...
İçimde tek birşey var, öksürünce fırlatamadığım birşey; "sıkıntı" desem değil!
Aslında bal gibi bildiğim ama kendime bile söylemek istemediğim şey...
Koca bi' kız oldum artık ve mükemmel bir hayat beni bekliyor.
Şşşş! Sus ve sadece dinle!

2 yorum: