20 Nisan 2010 Salı

Katya'nın Yazı...

"Maddelerine uyulacak bi' anlaşma değildi aşk! Ya bi' bütündü, sizi tümüyle içine alırdı ya da aşk değildi.Başka bir şeydi belki.."Daha mantıklı, daha sakin birşey. Kendine göre yine güzel birşey... ama o şeyi istemiyordum ben
"Güzelliğin fazlası zekayı köreltir. Şekerin dişleri bozduğu gibi."  gibi cümleleri içinde barındıran,hayranı olduğum yazarın mükemmel romanının ismidir Katya'nın Yazı! Şibumi ile keşfettim ben Trevanian'ı ve Katya'nın Yazı geldi devamında. Şu aralar İnci Gibi Dişler-Zadie Smith- okuyorum ama geçende yine Trevanian'ın "İnfazcı"sını aldım tez zamanda okumak üzere...
"Katya'nın Yazı" nın sonunda sadece bir bölüm içimi çok acıttı. Öylece kaldım bir süre... Sonra devam ettim ve bi' solukta bitirdim. "İyi ki okumuşum" diyebiliyorum. Bu kitabı çok fazla övmüştü okuyan arkadaşlarım. Çok sabırsızlandım okurken ben, bazı bölümler gözümde uzadı da uzadı, sonuna geldiğimde elimden bırakamaz oldum.
Burada Trevanian'ın kitaplarını görebilirsiniz e-kitap halinde. Sıraya koydum, hepsini okuyacağım. Sıkıldım yazmaktan şimdilik, oih!
Keyifsiz olduğumda hep sert şarkılar dinliyorum, ters etki sanırım. Hadi bi' tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder