7 Temmuz 2010 Çarşamba

Nedir bu böyle? Aynı hikaye?


Sağdaki fotoğraf bu sınava-KPSS illeti-  az da olsa hazırlandığımın kanıtıdır; yani okudum hiç olmazsa, böyle "son gün notları" çıkardım bazı konularda. Sonrası bunlara bakıp "yallaaaah!" 
-Ne hissediyorum?
Açıkçası rahatlığımdan rahatsız oldum. Savunmam; zaten büyük bi' kurumdayım ben. Aç değilim, açıkta hiç değilim. CV denen dalga güzel bende. E daha ne? Devlete geçince kademe atlamayacağım ki! Sadece daha az çalışacağım. Maddi kaygım yok çok şükür. Ha bi' de bu sınavın saçmalığını yazmayacağım burada, Dünya biliyor, yetti! Yalnııııız; madem biz kadroya geçebilmek için sınava giriyoruz. Kadrolu meslektaşlarımıza da sınav yapılsın. Birileri bu rahatlığın kaynağını onlara da sorsun. Adam yazılı sorusunu bile internetten indiriyor, değiştirmeden soruları, sunuyor öğrencinin önüne! Ayıp be! Minicik beyinlerden bahsediyoruz, insan hayatını şekillendiriyorsun. Azıcık utan! Ha ne diyordum? Hımm... Alınsın abicim bu kadrolu meslektaşlarımız alan sınavına, barajı geçemedi mi? Hoooop! Çek kenara! Ayır 1 sene ücretsiz izne. Bak nasıl kasıyor işini tekrar eline alabilmek için. Biz hep deriz; insana devlet kuşu kondurmadan önce şöyle bi'kaç özel kurumda çalıştıracaksın. İşi de öğrenecek. Nasıl çalışıldığını da, nasıl zor para kazanıldığını da... Sonra bak nasıl biliyor işinin kıymetini. Anlıyor insanın değerini... İlk senemde 2000 fotokopi çekmiştik, zımbalamıştık. Falandı filandı. Bana artık iş hiç zor gelmiyor. Seviyorum da çalışmayı; karşılığını alabiliyorum maddi-manevi. Sokakta bana doğru kolunu açarak koşan adamlar oluyor arada. "Amanın!" diyorum "ne oluyoruz?" Artık lisede öğrenim gören öğrencilerim olduğunu anlayınca rahatlıyorum. İçim çok rahat. Huzurluyum herşeyden önce. Bu huzuru da hiç bi'şeye değişmem.
Yaa ben az yazacaktım. Kaçtı işte, bu hususta elimin ayarı yok sanırım. Hadi bakalım susayım ben 8) Oih!
Tık o halde!


Not: Bu aralar ne hissedeceğimi şaşırdım ben. Metabolizma bi' afalladı. Detaya lüzum yok şimdilik. Bi' daha tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder