24 Ocak 2011 Pazartesi

Paralel Evren Maceralarım Volume-1:

Reenkarnasyona inanmıyorum ama şu ihtimallere çok gülerim:
1. Önceki yaşantımda fil sürücüsü-filci, elephant driver- olduysam, muhtemelen ebatlarım şimdikinden büyük ve erkektim. Esmer ve yakışıklıydım. Uzun kirpiklerim, atletik bi' vücudum vardı. Fil tepesinden düşerek can vermiş olabilitem de yüksek üstelik. Üzücü tabii bu! 
2. Texas'ta kasabanın en güzel kızı olmuş olma ihtimalim de mevcut; şerifin aşık olduğu, kasabanın en cesur ve yakışıklı kovboyunun gönül verdiği balköpüğü saçlı, kabarık elbiseli güzel hatundum bence. Muhtemelen ben de bu genç ve yakışıklı kovboyu seviyordum. Küçük Ev'deki gibi, kasabadan uzaklaşarak evlenip 2 kız, bir de turuncu bi' erkek çocuğu doğurmuş olabilirim. Önce dedeyi kaybedip, ardından kahırdan ölmüş olmam çok olası!
3. Dinazorlar devrinde mağarasında minik bi' "otobur dino" besleyen o şirin kız çocuğu da ben olmalıyım. Etçil devasalardan kaçan! Büyüyünce başıma neler geldi bilemiyorum, bu hayali genişletmeliyim!
 Bu yazının ardı arkası gelecektir.Şu an kıımızı bi' tomofile binip bi' yere kadar gidip gelmem zaruri. Ugh!
Tık!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder