21 Mart 2011 Pazartesi

Jelibon'dan piramitlerim var ki benim! Oih!

Cümlenin orta yerine oturdum. "Nerede buranın öznesiiiiiii?" diye bağırdım. Tam 2.ye ağzımı açıyordum ki karşı sol kapıdan beyaz tombul bi' "Ö" harfi koşarak geldi. "Geldim, beni mi çağırdınız?" dedi. "Hıhım evet, otursana, canım çok sıkılıyor. Birlikte zaman geçirelim." dedim. "Ö"nün noktaları yükseldi yükseldiiii yükseldiiiiiii, "Ö"nün "O"su genişledi genişlediii genişlediiii; anladım ki sevindi, memnun oldu, gülümsüyor! Birlikte Tom Waits dinledik. Hepsi  bu!

2 yorum:

  1. valla helal olsun. üşenmemişsin jelibonlardan sanat yapmışsın. artı takdir ettim seni, tom waits dinleyen nadir insanlardan biriymişsin. benim favorim chocolate jesus ama little drop of poison da iyidir.

    YanıtlaSil
  2. Teşekünederim:) Tom Waits dinleyen çok kişi var aslında yani sanırım var :) bi' de "jockey full of bourbon" favorim! :)

    YanıtlaSil