8 Haziran 2011 Çarşamba

Bazen istesen de değiştiremezsin!

Bu ara "kasa kasa hal" oldum diyebilirim sevgili blog. Hani sana da sırf yazmış olmak için yazıyor değilim ama öyle de sayılabilirim aslında. Bi' tarafı düzeltirken, diğer tarafı dağıtıyorum. Neden böyle oldu anlamış değilim. İşler kontrolüm altından çıkınca panikliyorum, müdahale çabaları falan... Sonra yine o vurdum duymazlık baş gösteriyor, tıpkı şu anda olduğu gibi. Yani "kassan da kasmasan da madem bi'şey değişmeyecek, neden yorulayım, elimden geleni yaptım" diyorum. 
Üstelik tüm bunları yazarken, yanımda koskoca bi' tabak dolusu erik duruyor ve ben artık su dalgası saçlarımla çok daha mutluyum.
Yazla birlikte güvenim tazelendi sanki.
Hani şu!!! saftirik filmdeki gibi bi' uygulama varsa, ben şu son bi'kaç ay için talep edicem.
Sıkıldım yazmaktan, Game of Thrones izliiicem daha! 
Öpüyorum canım benim! 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder