çizim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
çizim etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
18 Şubat 2018 Pazar
Hola!
16 Ocak 2016 Cumartesi
Gereksiz Bira Köpüğü
"O devasa yükü omuzlarımdan nasıl attıysam artık..." diyerek birasının köpüğünü höpürdetmeye başladı. Bira köpüğünü sevmez, bardağın yarısının boş olduğunu düşünürdü. Fonda çalan Sinatra'ya eşlik ederek, "artık kar dilediği zaman yağabilir." dedi. "Bu sene kardanadam yapmadık!" derken gözlerinin içi hevesle parlıyordu. Tık!
10 Ocak 2016 Pazar
Ses veriyorum:
Ceylan Ertem'le her telden bir akşamın sonuna doğru gelirken, kulağımda da kulaklık varken, adeta konserde eşlik edermiş gibi söyledim şarkıları, doyasıya detone olarak, oh be! Tık!
"Alâka" yemek adı mı bebeğim?
"Benden bıçkın bir delikanlı olurdu bence" dedi. "Bıçkın delikanlılık sorumluluk almayı gerektirir. Sorumlulukları kim sever allaasen?" dedi ve çizmeye devam etti. Tık!
Etiketler:
çizim,
müzik,
Pandispanya
Enci!
"Hayır, siz kim oluyorsunuz da beni Aydan Şener'e benzetebiliyorsunuz? Bu ne samimiyet?" dedi, "Hmmm, ağzım mı? Evet, sanırım ağzım Aydan Şener'e benziyor, haklısınız." dedi. Cebinde titreşen telefonuna baktı, "Ah, yine şu kredi kartı vermeye çalışan aptal banka!" dedi. "Neyse... Benim gitmem gerek." diyerek oradan mağrur bir şekilde uzaklaştı. Topuk sesi mağ-rur-mağ-rur şeklindeydi, ciddiyim! Tık o zaman!
Etiketler:
çizim,
müzik,
Pandispanya
25 Temmuz 2015 Cumartesi
Hellö!
"Bi' güzel Türkiye sabahına da uyanamadık be Scotty" diyerek elindeki birayı masaya bıraktı. Djarum'dan bi' fırt çeker gibi yaptı ama çekmedi. "Hep bu ilaç yüzünden nan!" dedi. Gözü kapının camındaki aksine takıldı, "saçlarım da uzadı hea!" dedi onay beklemeden. Birden "vallaha da aklıma geldi, büyük valizin içinde deniz ayakkabılarım." dedi. Eve gidip kontrol etmek için sabırsızlanıyordu.
Tüm bunlar olurken şarapla kafayı bulan hemcinsi sarhoş olmadığını kanıtlama; barmen arkadaş çaktırmadan manitaya mesaj atma; barın kedisi de "şu köşecikte dokunmasalar da azıcık kestirsem" derdindeydi. Tık!
Etiketler:
çizim,
müzik,
Pandispanya
30 Ekim 2014 Perşembe
26 Ekim 2014 Pazar
Huuuu huuu!
Buraya yazmayalı 1 yıl olmuş! Kış geldiğine göre artık akşamları eve tıkılıp çizip, yazarım mantığıyla yol alıyorum sanırım.
Bu 1 senelik süreçte canımın içi anneannemi, biriciğimi kaybettim! Acısı hala çok taze ve çok derin! Mesela şu an onun bana ördüğü yeleği giyiyorum ve yeleği elime ilk aldığımda "düğmelerini en son o ilikledi!" diye her birini tek tek öptüm! Neyse... Sulandırmaya başladım, konuyu kapatalım. Öhö!
Bu 1 senelik süreçte evlendim. Sevdiğim adam hep yanımda! İyi ki evlenmişiz diyorum.
Anlatacak çok şey var, yazarım ara ara! Tık! {İlk dans müziğiydi!}
Bu 1 senelik süreçte canımın içi anneannemi, biriciğimi kaybettim! Acısı hala çok taze ve çok derin! Mesela şu an onun bana ördüğü yeleği giyiyorum ve yeleği elime ilk aldığımda "düğmelerini en son o ilikledi!" diye her birini tek tek öptüm! Neyse... Sulandırmaya başladım, konuyu kapatalım. Öhö!
Bu 1 senelik süreçte evlendim. Sevdiğim adam hep yanımda! İyi ki evlenmişiz diyorum.
Anlatacak çok şey var, yazarım ara ara! Tık! {İlk dans müziğiydi!}
7 Ekim 2013 Pazartesi
6 Ekim 2013 Pazar
"Bahar Yorgunluğu"ymuş! Pehhh!
Sonbahar; sana da s-kayım! Tık! {"Bahar yorgunluğuymuş" imanım gevredi sıkıntıdan dün!}
29 Eylül 2013 Pazar
Rövanş?
Şimdi size burada oturmuş; uzun uzun başımın nasıl densizce ağrıdığından bahsetmeyeceğim; hım hım konuşmamı ve bu lanet baş ağrısını soğuk algınlığına borçluyum. Sizin duymadığınız, benim herkesin yanında etmediğim küfürler kimlere gidiyor bundan bahsedeyim ayaküstü: Efenim; 2 haftadır haftaiçleri saat 6'da kalkmama neden olan dillerinden hak-hukuk düşürmeyen, ilk fırsatta herkesi satacak izlenimi veren insancıklara tabii ki! Siz benden bi'şey nahhhh istersiniz artık! İbişler! Ayrıca; ay heyt yu! Haftaya görüşüciiiz sizlerle; kim daha büyük oynamış görelim! kehkehkeh Tık!
Dexter!
Senelerdir Pazartesi sendromu yaşamıyor olmamda önemli bi' yeri vardı Dexter'ın; işten geldiğim gibi pijamaları çekip bacaklarımı uzatarak izlediğim en mükemmel diziydi bence. Fakat bitiş o bitiş... Devam edecekmiş gibi yapması da ayrı bi' "?" barındırıyor ya neyse... {Bu konuyla ilgili çizmesem olmazdı. Hadi çizdim; yazmasam hiç olmazdı.}
27 Eylül 2013 Cuma
12 Eylül 2013 Perşembe
26 Ağustos 2013 Pazartesi
A aaa!
Uyku tutmayınca balkona çıktı, sivrisinekleri uyandırmamak için balkon ışığını açmadı. Olabildiğince sessizdi. Önce sandalyeye oturdu, diğer sandalyeye de bacağını uzattı ve mp3 çalarından müzik dinlemeye başladı. İlk şarkının bitmesine yakın kendini sandalyede rahatsız hissetti, neyseki balık etliydi. Bi' tarafına kemik falan battığı hiç olmuyordu otururken. Sonra köşeli koltuğa uzanmak istedi ki bunun için pek elverişli değildi koltuk, dinlemedi! Kulaklığı bir süreliğine çıkardı. Kalktı, tam koltuğa yaklaşmışken bi' hışırtı duydu, yönünü kestiremedi. "Rüzgardandır" dedi. Bu sırada kulağında olmayan kulaklıktan ikinci parça yükseliyordu. Telefonunun ışığı yandı. "Sevgilim çoktan uyuduğuna göre şarjım bitiyor olmalı!" dedi, yine de gözattı, yanılmadı! Tam oturmuşken yine bi' hışırtı duydu ve bu kez solunda yerde duran çiçeğe baktı. "Ateş böceği mi?" derken onu gördü, gülümsüyordu. Sonra birden kayboldu. Koşarak ışığı açtı, bu sırada bel kemiğini çoktan masanın köşesine geçirmişti tabii. Yerinden kalkıp ışığı açıp çiçeğin başına gelmesi toplamda 4,3 saniye sürmüştü. Çiçeğe baktı, eğildi, her yaprağını ayrı ayrı inceledi fakat yoktu, gitmişti. Gülümsedi. İnanmak istediği şeylerle çok mutluydu! Bu sırada üçüncü şarkı çoktan ikinci dk'ya girmişti!
Etiketler:
aşk,
ben,
çizim,
müzik,
Pandispanya
23 Ağustos 2013 Cuma
21 Ağustos 2013 Çarşamba
Bekliyordu!
"Bu sene de amma kargo bekledim hea.." derken de kargo takibi yapmaktaydı. Üstelik bu kez diğerlerinden daha farklı bi' merak vardı sanki; kendi yarattığı şeyin yolunu gözlemek gibi...
Lara Croft muu?
Acıkınca mızmızlanmasından kendisi bile rahatsız olmuştu. "Bu böyle olmayacak!" diyerek mutfağa daldı fakat aklında bi' yemek yoktu. Kolunu kaşındıran saçından rahatsız oldu, içeri gidip saçını ördü, ellerini yıkadı ve tekrar mutfağa döndüğü sırada aynada gördüğü kendisine "Lara Croft gibi olmuşsun be ablacım! Saçlara gel!" dedi ve sonra mutfaktan çıkıp salona geçti. "Lara Croft'un mutfakta ne işi var yaaa?" dedi ve tv konsolu üzerindeki anahtarını alarak yiyecek bi'şeyler almak üzere dışarı çıktı! Tık!
Etiketler:
ben,
çizim,
hayat,
müzik,
Pandispanya
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)



















