ne etiketi yeaa?
etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor.
Tüm kayıtları göster
ne etiketi yeaa?
etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor.
Tüm kayıtları göster
17 Haziran 2012 Pazar
Ya-ba da-ba day day!
Ulen! Bi' kere de ben tasasız olayım şu Dünya'da hııı?
Tık!
19 Ocak 2011 Çarşamba
Şöyle ki:
Bazı otomobillerin altı alçak oluyor ya, hoş değil!
Tık
!
Önceki Kayıtlar
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)