konser etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
konser etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

6 Kasım 2014 Perşembe

Bazı günler damla sakızlı muhallebi tadında böyle...

Yine bi' kitap okumayıp, adeta yediğim günlerden biriydi. Mola vermek için ig'ye şöööyle bi' göz gezdirirken Sevgili Mürekkep Faresi'nin hesabını gördüm; birbirinden güzel dolmakalemler ve renk renk mürekkepler...Derken bloğuna ulaştım, okudum, inceledim. Lamy dolmakalemlerin renklerine ayrı ayrı vurulup "ama zor yaa dolmakalem kullanmak, sürekli doldur, kartuş değiştir." düşüncesinden nasıl bi' anda sıyrıldım ben de anlamadım. Eşime de gösterdim tabii. Dibimin düştüğünü pek belli etmiş olmalıyım ki 2 gün sonra yukarıda gördüğünüz Lamy Safari Neon Coral kapıma geldi. Sürprizin böylesi ♥
Sonra bir gün Mürekkep Faresi'nin Twitter hesabında bir çekiliş olduğunu okudum ve katıldım. Şimdiye dek hiçbir çekilişe katılmamıştım ve şanslı iki kişiden biri ben oldum. 

Hero marka bi' dolmakalem ve Diamine amazing amethyst mürekkep beklerken paketten yukarıda gördüğünüz sürprizler de çıktı: Şirin bi' ayraç, Edgar Allan Poe -ki kendisini çok severim- Dedektif Öyküleri, cici bi' note defteri ve Sevgili Mürekkep Faresi'nin harika temennisinin yazılı olduğu çok güzel bi' kart.
O kadar mutlu oldum ki kaç kere teşekkür ettiğimi bilemiyorum kendisine.  Sahil'de Kafka biter bitmez, kitabıma başlayacağım.
Sürpriz dolu günü, Fatih Erkoç'un inanılmaz keyifli akustik performansıyla kapattık. Kendisinin Türkiye'deki en iyi ses olduğunu düşünüyorum, düşüneceğim! Tık!

2 Haziran 2012 Cumartesi

Beni Unutma!


"Referandumda 'Evet!' demeseydi Sezen Aksu'ya daha çok saygı duyabilirdim. Ama dedi. Üzgünüm!" diyerek uzaklaştı!

27 Temmuz 2011 Çarşamba

"Yürürüm gecenin üstüne, salarım güneşlerimi!"

Kadıköy'den süpürgeme bindiğim gibi soluğu Tekirdağ'da aldım. Akşam saat 8 suları arkadaşlarımla buluştum. Muhabbet muhabbet derken saat 10 gibi Tarkan arkadaşımız sahnede yerini aldı. 12x optik zoomla yukarıdaki kareyi yakaladım. 
Detay:
Eski albümlerinden "İnci Tanem", "Asla", "Dön Bebeğim" gibi şarkılara hiç şaşırmadan eşlik ettiğimi farkettim. Yenilerde de fena değilim ama eheh neyse yaa valla canım hiç yazmak istemiyor. Çok güzel bi' geceydi. Tarkan gerçekten sahne adamıymış;sesi, dansları... Sevdim!
Tık! 
Tanrım; hadi bi' mucize!

25 Haziran 2011 Cumartesi

Gerekirse 40 fırın saçmalayabilirim!

Kendinden büyük adımlar atarak, hızlı hızlı çıktı merdivenleri elinde çilekli sütü! Şöyle bi' bakındı. Rüzgar boynuna dokundu, gıdıklandı. O ara saçlarını Clear for Men'le yıkadığına şükretti. Mis koku, uçuk mavi dumanlar çıkararak önce tepesinde dolandı. Sonra yavaşça uçup gitti. O, sütü son kez hüpürdetme çabasındaydı. 
Tüm bunlar olurken aklı sadece Bon Jovi konserindeydi. "O iptal olmasa bari!" dedi ve kapının arkasına dayadığı süpürgesine binerek hızla uzaklaştı. Halbuki alkollüydü çilekli sütten nasıl olduysa. -ahah çilekli sütten hamile kalmak gibi oldu- Ne alaka dimi? Bu saatte anca bu kadar! Muah!

18 Haziran 2011 Cumartesi

I'll be there for you!


Aşık falan değilim, kalpler çogsel o yüzden o şekil yaptım.
Ayrıca bu fotoğrafımda beni Johnny Bravo'ya benzeteni vururum! Hiçacımadanumarsızcavururumabicim!
-P.S. : O sarışın, ben bal köpükü! Oiih!- 
Hey Bon Jovi; Sana geliyoruuuğm! 8 Temmuz'da görüşürüz bebeğim!