kış etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
kış etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

18 Şubat 2018 Pazar

Hola!

"Yazmayalı bi' asır olmuş gibi geliyor. Sahi benim bir bloğum vardı di mi yaaa?" diyerek hevesle bilgisayarına koştu. Herşey bıraktığı gibiydi. "Daha sık yazmalıyım buraya." dedi. O sırada aklına kış mevsimi yaşamadığımız geldi ve yine üzüldü. "Kar yağmadı hiç!" dedi ve mırıldanmaya başladı: Tık!