"Oh Tanrım; kahvenin içine damla sakızı koymak kimin aklına geldi acaba ilk olarak?" dedi ve kahvesinden minik bi' yudum aldı ağzını yakmaya çekinerek. Bi' önceki kahve faslında ağzını öyle bi' yakmıştı ki, dili resmen kendini kumların üzerinde güneşleniyor gibi hissetmişti. Bu kez temkinliydi. Minik yudumunu yuttuktan sonra bir süre bekledi tadına varmak için. Fonda bunun çalıyor olması aldığı tadı tam beşşşbin kat artırıyordu. Oih!
"Benden aşçı olurdu. Benden çok başarılı bi' aşçı olurdu bence." diyerek mutfaktan ayrıldı. Odasına geçip uzandı, notebookunu açarak The Borgias 2. sezon 8. bölümü izlemeye koyuldu. Tık!
Saçlarındaki beyazları görünce- ki tepede 5 tane saydı- "N'oluyo yaaa?" dedi. Sanki o hiç yaşlanmayacakmış gibi... Sonra kulağına çarpan eski bi' şarkı, daha eski şarkıları da getirdi beraberinde. O da kahvesini yudumlarken keyifle dinledi. Herbiri ayrı bi' zamana götürdü O'nu, ayrı insanları anımsadı. Gülümsedi ve dinlemeye devam etti. Tık!
Fotoğrafta fazlasıyla belirttim. Gezegenin en huzurlu köşelerinden birinde soluklanmak ve birbirinden güzel yemeklerin tadına bakmak istiyorsanız tık ve tık!
O anda kafasında Plüton'un başına gelenler vardı; gezegenlikten çıkarılmalar falan... "Zaten Güneş'e en uzaktı yavrucum..." diye efkarlanıp, çubuk krakerini çokokremine daldırdı. Sonra aklına duvarına çerçevelettiği çizimleri geldi. Şöyle bi' arkasını dönüp baktı. "Inception olduk biz" dedi ve yediklerinin keyfini çıkarmaya devam etti. Tık!
Şu ara oturup iki çift ciddi konuşulmaz oldu benle; hep geyik hep boş laf... Dün Boğaz'da sakinleşiverdim. Bu sefer de ağzımı bıçak açmadı. Bi' orta noktam var evet de işte onu tutturamaz oldum bu ara. Ayrıca PMS'ye çare bulmalı artık şu tıp dünyası, kestirip attırıcam hormonlarımı o olacak! Hay anasını yaa... Bu PMS beni ciddi ciddi vuruyor yav. Yani çok sevdiğim birine bile katlanamaz oluyorum, benle ilgili olmayan şeyler bile batıyor. "Sana ne? Ne yaparsa yapsın?" diye kükreyesim geliyor millete ya da "bundan bana ne?" şeklinde parlayasım... Üstelik çabucak da sıkılıyorum, tıpkı şimdi olduğu gibi... Dün 2 dişi kişi, 20 midye dolmanın altından girip üstünden çıktık. 8 tanesini ben yedim, kalanını yanımdaki midesiz... :) -Şaka be yakın arkadaşım.- Hadi bai! Tık!