besin etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
besin etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

30 Ekim 2014 Perşembe

Üüüüğf!

İlk defa kabak tatlısı yapıp, bununla gurur duyan kişi olarak söylüyorum ki: Dışarıda çok yağmur var! 
"Ne alaka yav?" diyorsanız tık!
"Haklısın, fena döktürüyor!" diyorsanız tık! 

26 Haziran 2013 Çarşamba

Kahve miii?

"Oh Tanrım; kahvenin içine damla sakızı koymak kimin aklına geldi acaba ilk olarak?" dedi ve kahvesinden minik bi' yudum aldı ağzını yakmaya çekinerek. Bi' önceki kahve faslında ağzını öyle bi' yakmıştı ki, dili resmen kendini kumların üzerinde güneşleniyor gibi hissetmişti. Bu kez temkinliydi. Minik yudumunu yuttuktan sonra bir süre bekledi tadına varmak için. Fonda bunun  çalıyor olması aldığı tadı tam beşşşbin kat artırıyordu.   Oih!

21 Temmuz 2012 Cumartesi

Aşçı mı oldum ben acaba?


"Benden aşçı olurdu. Benden çok başarılı bi' aşçı olurdu bence." diyerek mutfaktan ayrıldı. Odasına geçip uzandı, notebookunu açarak The Borgias 2. sezon 8. bölümü izlemeye koyuldu. Tık!

29 Mayıs 2012 Salı

"Ballı Hardal"

"Ballı hardal için beklenir." dedi fakat bekletilmeye de tahammül edemezdi!

25 Mayıs 2012 Cuma

2 X Böğürtlen Gücü!

... ve günün birinde kendi eliyle topladığı 2 avuç böğürtleni yerken mutluluktan küt diye yere düşecekti ve bundan henüz haberi yoktu! Tık!

28 Nisan 2012 Cumartesi

Flashback


Saçlarındaki beyazları görünce- ki tepede 5 tane saydı- "N'oluyo yaaa?" dedi. Sanki o hiç yaşlanmayacakmış gibi... Sonra kulağına çarpan eski bi' şarkı, daha eski şarkıları da getirdi beraberinde. O da kahvesini yudumlarken keyifle dinledi. Herbiri ayrı bi' zamana götürdü O'nu, ayrı insanları anımsadı. Gülümsedi ve dinlemeye devam etti. Tık!

21 Nisan 2012 Cumartesi

Mmmm oh! Mis gibi yeaa! {Beyaz Ev Ağva}

Fotoğrafta fazlasıyla belirttim. Gezegenin en huzurlu köşelerinden birinde soluklanmak ve birbirinden güzel yemeklerin tadına bakmak istiyorsanız tık ve tık!

3 Nisan 2012 Salı

"Uyku tutmuyor sakın gelme!"


Arkasına bi' sürü taktığının farkında olmadan yürüyordu. O an aklından: "Meksika Yemeği yemeyeli amma da çok oldu yaaa" geçiyordu, evet!
[Dexter'ı ve The Walking Dead'i tatile yollayan kahramanımız Game of Thrones'a kavuşmanın verdiği seviçnle zırvalamaktadır. Tık!]

21 Mart 2012 Çarşamba

Inception!

O anda kafasında Plüton'un başına gelenler vardı; gezegenlikten çıkarılmalar falan... "Zaten Güneş'e en uzaktı yavrucum..." diye efkarlanıp, çubuk krakerini çokokremine daldırdı. Sonra aklına duvarına çerçevelettiği çizimleri geldi. Şöyle bi' arkasını dönüp baktı. "Inception olduk biz" dedi ve yediklerinin keyfini çıkarmaya devam etti. Tık!

10 Şubat 2012 Cuma

Ne gurultusu? Ben duymuyorum!


Birden "açlık ve mutluluk arasında negatif korelasyon var!" dedi ve devam etti: "Şu mide gurultusuna da bi' çözüm bulmalı bilim insanları!" 


9 Kasım 2011 Çarşamba

Babamın Şarap Çanağı!

"Canım artık şarap hiç istemiyor."dedi. "Temmuz'da o kadar içmeyecektik..." Tık!

26 Eylül 2011 Pazartesi

Damla Sakızı



Damla sakızlı Türk kaaavesi diye bi' içecek var, iyi ki de var! Neamm neammm neammm! Tık!

16 Haziran 2011 Perşembe

İyi de bana ne?

Şu ara oturup iki çift ciddi konuşulmaz oldu benle; hep geyik hep boş laf... Dün Boğaz'da sakinleşiverdim. Bu sefer de ağzımı bıçak açmadı. Bi' orta noktam var evet de işte onu tutturamaz oldum bu ara. 
Ayrıca PMS'ye çare bulmalı artık şu tıp dünyası, kestirip attırıcam hormonlarımı o olacak! Hay anasını yaa... Bu PMS beni ciddi ciddi vuruyor yav. Yani çok sevdiğim birine bile katlanamaz oluyorum, benle ilgili olmayan şeyler bile batıyor. "Sana ne? Ne yaparsa yapsın?" diye kükreyesim geliyor millete ya da "bundan bana ne?" şeklinde parlayasım... Üstelik çabucak da sıkılıyorum, tıpkı şimdi olduğu gibi...
Dün 2 dişi kişi, 20 midye dolmanın altından girip üstünden çıktık. 8 tanesini ben yedim, kalanını yanımdaki midesiz... :) -Şaka be yakın arkadaşım.-
Hadi bai!
Tık!