vanilya etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
vanilya etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

9 Şubat 2010 Salı

Gelsin hayat bildiği gibi!

 
Kafam nası' boş bu aralar... Yani o kadar gevşeğim ki, düşünesim bile yok;  yok yeni okulum ne olacakmış daaa, yok eski sevgilim ne yapıyormuş daaa... Aylak kalmak yaramaz bana pek... Kurcalayacak bi' ton şey bulurdum, sonra da içlerinden birini seçer kafama takardım eskiden olsa ... Eskiden diyorum çünkü yaklaşık olarak Ağustos ayından beri - hatta Ekim sonu demem daha mantıklı olacak gibi- çok huzurluyum.
Geçenlerde Minik, evliliğe ilk adımını attı. Durdum düşündüm, eskiden olsa ben özenirdim çünkü o zaman birini kocamaaaan seviyordum. O gün "aman ben de evleneyim, aman şu , aman bu!" ı ı hiiiçbi'şey hissetmedim. O aklıma bile gelmedi. 
Aşık mıydım? Bilmiyorum.
Seviyor muydum? Evet, hem de çok.
Şimdi özlüyor muyum? Hayır.
Tekrar? Bi' daha O'nu hayatıma dahil etmem. Etmem işte. Ben Onsuz çok huzurluyum.
Vanilya ile geçen akşam konuşuyorduk; evlenmem kolay kolay 30-32'ye kadar dedi... Evet katılıyordum O'na... Yani şimdi en son istediğim şey sanırım bu tarz bi' etkinlikte bulunmak. Hayatımı yoluna koymuşum, herşey tıkırında şükür ki, ne diye uğraşayım ki?
Yalnız Vanilya'da gözlemlediğim durum daha vahimdi. Ben onun kadar ön yargılı değilim. Yani belki 1 gün sonra hayatıma biri girecek ve ben gözümü kapatıp "evet" diyeceğim.  Bilemem bunu, o yüzden "şu yaşımda evlenirim ben" diye bi' genelleme yapamam. Belki de evlenmem hiç. Şu an gerekliliğine hiç inanmıyorum. Ama şu var; birini mutlu etmeyi çok iyi başarıyorum ve bu yüzden eminim ki; O hiç mi hiç unutamayacak beni!
Bi' ilişki insanı olgunlaştırırmış, gördüm bunu. Neşeme neşe katmayan bi' insanı hayatıma dahil etmem ben.
"Bu konu da nereden açıldı şimdi?" sorusunun cevabı olarak; orta yaşlı, çok bilmiş bi'kaç iş arkadaşım yüzünden diyebilirim. 
Çok mutluyum ki ben. Gelsin hayat bildiği gibi!
Bugün kulağımda Beirut! Hadi bi' tık!

29 Ocak 2010 Cuma

Red red wine...


Bi' de başım dönerken yazmayı deneyeceğim. Bi' kadeh hızla içilmiş şarap mevcut bünyede. Ankara ile eş zamanlı gerçekleşti içme eylemi, dostum seni amma da çok seviyorumm ben yaaa... Sırıtıyorum, G.G. az evvel çok tatlı olduğumu, hep içmem gerektiğini söyledi. Çok mutluyum bunu dinliyorum... Bütün sıkıntıları attım, farkındayım. Dahası relax bi' hatun oldum farkındayım. Her işte bi' hayır varmış ben kader, kısmet diyenlere kızsam da...
Vanilya uyudu... Bu kız hala aynı şarkıyı dinleyip sırıtmakta... Hayat sen amma da sürpriz barındırıyorsun cüssende.... Güzel insanları hep sevindir olur mu?

12 Ocak 2010 Salı

Bildimmm!


Vanilya'ya diyordum ama arada "ya belki ben şu an zenginim, belki bana yılbaşında ikramiye çıkmış olabilir" diye... :) Amorti olmadığını biliyordum, bugün arkadaşlarla bi' sohbet anında aklıma geldi biletimi kontrol etmek.
Eve geldim, unuttum. Sonra Paranormal Activity adlı deli saçmalığı filmi izlerken bi' yandan da düşünmekteydim: "acaba o şimdi ne yapıyor? Acaba bana olan kızgınlığı geçti mi?" diye, bi' taraftan da gözüm telefonda; ha çaldı ha çalacak diye... Neyse "üşenenin çocuğu olmaz"dan yola çıkarak kontrol ettim bileti ve 60 TL kazandığımı gördüm, "heheeee biliyordum bi'şey olduğunu" dedim. Neyse... Budur yani bugünkü olayım... 
Şu an karmaşık duygular içindeyim; bünyede deli bi' merak ve endişe barınmakta şu dakikalarda...
Şu dakikalarda tatsızım, insafsızım...