aşk etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
aşk etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

26 Ekim 2014 Pazar

Huuuu huuu!

Buraya yazmayalı 1 yıl olmuş! Kış geldiğine göre artık akşamları eve tıkılıp çizip, yazarım mantığıyla yol alıyorum sanırım. 
Bu 1 senelik süreçte canımın içi anneannemi, biriciğimi kaybettim! Acısı hala çok taze ve çok derin! Mesela şu an onun bana ördüğü yeleği giyiyorum ve yeleği elime ilk aldığımda "düğmelerini en son o ilikledi!" diye her birini tek tek öptüm! Neyse... Sulandırmaya başladım, konuyu kapatalım. Öhö!
Bu 1 senelik süreçte evlendim. Sevdiğim adam hep yanımda! İyi ki evlenmişiz diyorum. 
Anlatacak çok şey var, yazarım ara ara! Tık! {İlk dans müziğiydi!} 

7 Ekim 2013 Pazartesi

Genel Kanı

"Bazı insanlar ellerine geçen fırsatları kaçırmak üzere programlanmışlar bence!" diyerek uzaklaştı. Tık!

12 Eylül 2013 Perşembe

"Eylül Akşamı"

"Eylül"ün tek güzel yanı.... Nice mutlu senelere.... Tık!

26 Ağustos 2013 Pazartesi

A aaa!

Uyku tutmayınca balkona çıktı, sivrisinekleri uyandırmamak için balkon ışığını açmadı. Olabildiğince sessizdi. Önce sandalyeye oturdu, diğer sandalyeye de bacağını uzattı ve mp3 çalarından müzik dinlemeye başladı. İlk şarkının bitmesine yakın kendini sandalyede rahatsız hissetti, neyseki balık etliydi. Bi' tarafına kemik falan battığı hiç olmuyordu otururken. Sonra köşeli koltuğa uzanmak istedi ki bunun için pek elverişli değildi koltuk, dinlemedi! Kulaklığı bir süreliğine çıkardı. Kalktı, tam koltuğa yaklaşmışken bi' hışırtı duydu, yönünü kestiremedi. "Rüzgardandır" dedi. Bu sırada kulağında olmayan kulaklıktan ikinci parça yükseliyordu. Telefonunun ışığı yandı. "Sevgilim çoktan uyuduğuna göre şarjım bitiyor olmalı!" dedi, yine de gözattı, yanılmadı! Tam oturmuşken yine bi' hışırtı duydu ve bu kez solunda yerde duran çiçeğe baktı. "Ateş böceği mi?" derken onu gördü, gülümsüyordu. Sonra birden kayboldu. Koşarak ışığı açtı, bu sırada bel kemiğini çoktan masanın köşesine geçirmişti tabii. Yerinden kalkıp ışığı açıp çiçeğin başına gelmesi toplamda 4,3 saniye sürmüştü. Çiçeğe baktı, eğildi, her yaprağını ayrı ayrı inceledi fakat yoktu, gitmişti. Gülümsedi. İnanmak istediği şeylerle çok mutluydu! Bu sırada üçüncü şarkı çoktan ikinci dk'ya girmişti!

28 Temmuz 2013 Pazar

Cunda Munda

2-5 Temmuz arası gezegenin en tatlı yeri Cunda'dan 3 gecelik bi' ısırık aldık. O kadar lezzetliydi ki tadı damağımızda kaldı. Biribid ve bidibid yanımıza kâr kaldı. {Şifreli konuşuyo böyle...} Tık!

3 Nisan 2013 Çarşamba

Çığ!

                 
                          "Zamanın birinde" diye başlayan bi' yazı değil bu! "Çığ" gibi sanki yaşanan! Tık!

28 Ağustos 2012 Salı

Love is...

                                                                     Tık!

10 Temmuz 2012 Salı

Bu ne biçim peri?

"Herkes tuttuğu dileği yere bıraksın, şimdi!" diye bağırdı. Yüzündeki serseri gülümsemeye engel olamıyordu. "Ulen, içince bi' kere de gülmesem ya?" diye iç geçirdi. Tam karşısındaki tombul kadına bakarak: "O soğan halkalarının hepsini sen mi yiyeceksin? Çooook fazla canım!" diyerek tabağı alıp, masanın sonundaki en sıska adamın önüne koydu. "Senin ihtiyacın var, ye! Ama ballı hardalla ye!" dedi. Evet, oldu tüm bunlar!

2 Haziran 2012 Cumartesi

Beni Unutma!


"Referandumda 'Evet!' demeseydi Sezen Aksu'ya daha çok saygı duyabilirdim. Ama dedi. Üzgünüm!" diyerek uzaklaştı!

30 Mart 2012 Cuma

Pazar


"Ben o kışlık kokuları Pazar günü rafa kaldırıyorum." dedi gerinerek. "Yazlık kokun neydi ki senin?" sorusunu duymazdan geldi. Parfümünün adını asla kimseyle paylaşmazdı. Anlamsızca baktı ve "ben çiziyorum!" dedi.
  Tık!

4 Mart 2012 Pazar

Ütopikse ütopik...


 ehe! N'olmuş yeaa? Öhm. Tık!

29 Eylül 2011 Perşembe

9 Ağustos 2011 Salı

.


... ve noktadan sonrası başlar!

29 Temmuz 2011 Cuma

Sudan Çıkmış Balık Hallerim Vol-1

"Zaten bende şans olsaydı" dedi ve bi' durdu, pişman oldu. "Şanslıyım aslında da neden şimdi ... " dedi kurmadı cümleyi bıraktı kendi haline. Makinasındaki fotoğraflara bakmaya devam etti "İstanbul... Dostlarım..." dedi, "iyi ki varlar!" Sonra makinayı kapatıp masa üzerine bıraktı ve nesquikini eline aldı. "Bundan"dedi, "bundan kaç kutu içebilirim acaba?" Üstelik kaç kalori olduğu umrunda bile değildi. "İnsanlar neden geçmişte yaşarlar hiç anlamam!"dedi, "umarım böyle bi' durum yaşamam" diye düşündü. Sonra gözü boş fanusa takıldı, "Hayat kısa!" dedi. Tüm bunlar oluyorken birinin başka bi' kentte ne yaptığını düşünmüyordu aslında! Tık!

27 Haziran 2011 Pazartesi

... ve milâttan sonra başlar...

Elindeki çakıl taşlarına baktı; hiçbiri aradığı gibi değildi. Fırlatmadı yere, usulca bıraktı. Sonra dönüp arkasına baktı; bıraktığı yerde bulamayacağını biliyordu. Yoktu orada, belki de tanıyamadı. 
O sırada her zamanki gibi dağılan dikkatini toplamak için kırdığı elektrik süpürgesini çalıştırdı. Sandığından daha az ses çıkararak çalıştı bu kez makine. Şaşırdı. Sonra kitaplığına doğru ilerledi, gözü Edip Cansever'e takıldı, beyninde "Kirli Ağustos" yankılandı. "Uykum gelmiş olmalı!" diyerek, dişlerini fırçaladı, pijamalarını giydi, ışığı söndürdü ve karanlıkta, her köşesini kısa sürede ezberlediği odasında yatağını bularak kıvrıldı. Huzurluydu. Başını yastığa koyduğu anda uyudu!
Tık!

25 Haziran 2011 Cumartesi

Gerekirse 40 fırın saçmalayabilirim!

Kendinden büyük adımlar atarak, hızlı hızlı çıktı merdivenleri elinde çilekli sütü! Şöyle bi' bakındı. Rüzgar boynuna dokundu, gıdıklandı. O ara saçlarını Clear for Men'le yıkadığına şükretti. Mis koku, uçuk mavi dumanlar çıkararak önce tepesinde dolandı. Sonra yavaşça uçup gitti. O, sütü son kez hüpürdetme çabasındaydı. 
Tüm bunlar olurken aklı sadece Bon Jovi konserindeydi. "O iptal olmasa bari!" dedi ve kapının arkasına dayadığı süpürgesine binerek hızla uzaklaştı. Halbuki alkollüydü çilekli sütten nasıl olduysa. -ahah çilekli sütten hamile kalmak gibi oldu- Ne alaka dimi? Bu saatte anca bu kadar! Muah!

17 Haziran 2011 Cuma

Gidersen...

Sen yokken, ben de oturur, hiç üşenmeden kesişim kümemizi hesaplarım! Oh baby! Wild wild World!

Şarkılardaaaa düşünmeeeğk, seniiiiğ banaaağ ....

15 Haziran 2011 Çarşamba

ve şimdi sırada ...

ihu ihu... Aşık da oldum mu bu iş tamam Hayat!

14 Haziran 2011 Salı

En güzel çocuk!

... ve biri, sabırsızlıkla Dünya'ya gelmeyi beklemektedir. Ondan daha fazla sabırsızlanan iki kişinin aşkı ise dillere destan olmuştur.  Oooih!