Fenerbahçe etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Fenerbahçe etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

2 Nisan 2013 Salı

Şu ara ben:

Aerobik-Pilatese yazıldım ben bugün, üzerine hayvanus bi' yürüyüş gerçekleştirdim. 11:00'da havalanan totom, 16:30'da oturabildi. Ha bu arada 1 saat kadar FB Parkında oturup kitap okudum. Geri kalan saatler, dk'lar boyunca yürüdüm! İhsan Oktay Anar'ın "Yedinci Gün"ünü aldım. Perşembe yine kendimi deniz kenarına vurup kitap okuyacağım. Canım hiç yazmak istemiyor. Tık!

13 Mayıs 2012 Pazar

FB-GS

FB-GS derbileri olmazsa Türkiye liglerinde futboldan keyif alamayız eminim. Fakat tahammül sınırlarımı zorlayan şeyler var;
1. FB taraftarına sataşarak sevinen GS taraftarlarına hiç saygı duymuyorum. Muhatab dahi olmuyorum.
2. FB Spor Kulübü'nün tüm branşlarda başarıları ortada. Sevinirken bunları gözardı ederek takımın adını kötüye kullananlara da saygı duymuyorum. 
GS'yi tebrik ederim. İyi ki var. Bu heyecanı seviyorum.
... ve ben iyi ki Fenerbahçeliyim, gurur duyuyorum. Tık!

1 Mart 2012 Perşembe

Nedense...


Sonradan Fenerbahceli olanları asla kabul edemiyordu taraftar olarak, icine sinmeyen bi'şey vardı. "Gidin siz başka takımı tutun!" diyordu yuzlerine, haklıydı!